close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס סקיפרים מדהים

מערכת שורשכה כסליו, תשעז25/12/2016

קורס סקיפרים מדהים יכול להיות המתנה המושלמת שתקנו לעצמכם או לאהוביכם

תגיות:
קורס סקיפרים
צילום: יח"צ

מה יכול להיות נחמד מלקום מוקדם בבוקר, לנסוע למרינה, לעלות על הספינה ולהשיט אותה על לב ים. שם תוכלו להיות עם בני או בנות הזוג, כשמסביב רק ים ומעל רק שמש, אין רעש, אין דאגות, זה הים, הספינה ואתם.

בשביל שתוכלו להשיט את הספינה אל לב הים מבלי לשכור את שירותיו של איש מקצוע, אתם צריכים לעבור קורס סקיפרים מדהים. קורסים אלו נערכו במגוון מקומות, שם סקיפרים מקצועיים מכשירים את הדור הבא לעסוק בתחום.

לפני שנסביר מה כולל קורס סקיפרים ולמה רצוי ללמוד אותו, רצוי לציין, גם מי שאין לו ספינה, ולמרביתנו מן הסתם אין, יכול להשתמש ברישיון שהוא מוציא בסיום הקורס, זאת על ידי השכרת ספינה או יאכטה. ובכל מקרה, אין ספק, מי שנרשם אל קורס סקיפרים מדהים, רק יקבל יותר תשוקה לחסוך כסף ולרכוש יאכטה קטנה איתה הוא יוכל להפליג, עם זה ללב הים ועם זה לחופים רחוקים יותר.

מה לומדים במסגרת קורס סקיפרים

קורס סקיפרים כולל לימודים תיאורטיים ולימודים מעשיים. בחלק התיאורטי לומדים התלמידים כל מה שהם צריכים לדעת על כלי שייט, חוקים שקשורים לשייט והתנהגות בים, וכן כל מה שקשור לתנאי הים ומזג האוויר. כלומר בחלק זה הם מקבלים את כל המידע שהם צריכים בשביל שיוכלו לדעת מתי, כיצד והאם אפשר לצאת להפליג. חלק זה גם כולל התייחסות תיאורטית לניווט, כולל הכרות עם שיטות ומכשירי ניווט שונים.

החלק המעשי של הקורס, כולל הפלגה בסגנונות שונים, כולל באמצעות מפרשים וכיוונם ברוחם, תמרון של יאכטה במצבים שונים, שימוש במכשירי ניווט בשטח, וכן כיצד פועלים כשרואים אדם בים.

שני החלקים מתבצעים בנפרד,כשקודם לומדים את החלק התיאורטי ורק אחרי שעוברים אותו ממשיכים לחלק המעשי. שני החלקים כוללים שורה של מבחנים שחובה לעבור, מדובר במבחנים של משרד התחבורה. חשוב לציין שלא רק החלק המעשי נערך בים, גם החלק התיאורטי, הן בגלל שיש צורך לראות את הדברים בשטח והן בשביל לשמור את האווירה.

קורס סקיפרים יכול להיות מתאים לכל מי שאוהב ים ורוצה להכיר עוד צד נוסף שלו ושל כלי התחבורה שניתן להשתמש בהם, כמו כן קורס סקיפרים מתאים לכל מי שרוצה ל"שדרג" את חייו, ליהנות מתחביב ייחודי ויוצא דופן. לא מעט גברים ונשים מקבלים מתנת יום הולדת או מתנת נישואים, קורס סקיפרים מדהים אשר בסיומו הם יוצאים עם רישיון שמאפשר להם להשיט יאכטה.

מרבית הקורסים נערכים במסגרות קטנות של מספר חד ספרתי של תלמידים, הקורסים כוללים מספר מפגשים, כשהתלמידים נהנים מקשר צמוד במהלך כל הקורס עם המדריכים שלהם. כך הם יכולים לפנות אליהם כשהם לומדים למבחן התיאורטי והמעשי.

לסיום, קורס סקיפרים מדהים יכול להיות המתנה המושלמת שתקנו לעצמכם או לאהוביכם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה